2016. október 6., csütörtök

Ezt akartátok Csajok? :)

No, hát megpróbálom, tessék, összegyűjtöm nektek a receptjeimet, ha már annyira akartátok :)
Sokat gondolkoztam, hogy belevágjak-e, hisz annyi ilyen blog van. Nah mindegy, maximum lesz két követőm :) Anyukám és barátnőm. Nem, anyukám nem, mert ő általában nem szereti ahogy főzök :D

Előre figyelmeztetek mindenkit, pontos recepteket, ill pontos mennyiségeket nem fogok leírni, hisz én is csak olyan megérzésre főzök. Ezért kell hozzá némi konyhai érzék, ha megpróbálkoznátok velük :) Na jó, lesz olyan bevált recept, ami csak részben az enyém, ott majd lesznek pontos adagok is.


Szóljon ez a blog olyanoknak, akik imádnak főzni, rögtönözni, képtelenek egy receptet követni, mert mindig adni akarnak valamit magukból is :) Ez nem egy olyan gasztro blog lesz, ahol úgy kezdődik minden recept, hogy "Minden rendes háztartásban akad egy kis homár, szarvasgomba vagy egyéb úri huncutság". Legtöbbször abból főzök, amit találok a hűtőben, persze az állandó vagy szezonális alapanyagok mellett.
Részemről imádok főzni, alkotni. A szeretteimnek örömöt okozni, van olyan barátnőm, aki már szinte csak a kajáért jár hozzánk :). Én is szeretek enni, nagyon is. Imádom a hagyományos konyhát, de minden újat is megkóstolok, imádom a pikáns, különleges ízeket, de azért a tücsköt-bogarat kihagynám.. Persze rajtam is, mint a legtöbb nőn fogyózási mánia is van, ezért igyekszem nagyon egészséges recepteket alkotni. Kivéve, amikor nem. Ugyanis kisfiam születése óta nagyon édesszájú lettem, majdnem minden nap kértem a zuramat, hogy hozzon valamit a cukiból, de tök ciki, ezért inkább megsütöm magamnak :) Hogy mennyire vagyok mániákus vagy inkább falánk? Annyira, hogy éjjel is képes vagyok nekiállni főzni, bár a baba óta inkább fáradtabb vagyok mint éhes :)

Zsófi bölcsességei rovat is lesz a cikkek végén, például ilyen:
Tipp:
Az általános alapanyagokból érdemes a bevásárló listára mindig felírni, ha fogyóban van vagy ha felbontod az uccsó adagot. Akkor biztos nem jársz majd úgy, mint én, hogy nem volt kávé, az ember meg nem szólt, mert ő főzi reggel, mert kv nélkül én még kávét főzni sem vagyok képes a gyerek óta... És nem gonoszkodsz emiatt a férfival egész nap, mert nem jutott kávé... :D

Amit pedig én szeretnék kérni tőletek, a visszajelzés. Boldoggá tenne, ha kipróbálnátok a receptjeimet vagy miket, formálnátok is akár saját szájízre, és a tapasztalatokat, képekkel mondjuk elküldenétek nekem :) (drofikonyha@gmail.com)

2 megjegyzés: